Delegowanie pracowników – co trzeba wiedzieć i gdzie szukać informacji

Od momentu przyjęcia Polski do Unii Europejskiej obowiązuje nas także prawo Europejskie. Jest to dostrzegalne także w aspekcie delegowania pracowników na dłuższy okres czasu. Mnóstwo firm w Polsce co roku deleguje swoich pracowników do innych miast lub państw przynależnych do Wspólnoty Europejskiej. Dłuższy pobyt planowany na kilka miesięcy może okazać się dosyć kłopotliwy jeśli nie znamy wszystkich istotnych przepisów lub regulacji prawnych. Ważne i niezmiernie przydatne wiadomości uzyskamy dzięki – dyrektywa wdrożeniowa dotycząca delegowania pracowników Jest to strona poświęcona właśnie delegowaniu pracowników. Dzięki organizowanych kongresom, zgrupowaniom czy seminariom przekazywana jest pomocna wiedza jaką każdy pracodawca winien posiadać. Poruszane są kluczowe tematy oraz omawiane przepisy jakie obecnie obowiązują. Jeżeli chcemy zapoznać się z wszystkimi informacjami i zdobyć przydatną wiedzę warto być na bieżąco czy też skontaktować się w tej sprawie.